Relacje z poprzednich edycji
Relacje z Ogólnopolskich Kongresów Prawa Pracy
Poprzednie edycje
X edycja, rok 2017
Zmiany na rynku pracy i nowoczesne metody rekrutacji

Podczas X edycji konferencji HR na szpilkach zatytułowanej „Zmiany na rynku pracy i nowoczesne metody rekrutacji” odbył się szereg prelekcji prowadzonych przez ekspertów z zakresu HR, między innymi gości specjalnych – Alicję Gotowczyc i Krystiana Dryniaka.

Konferencja rozpoczęła się od wystąpienia Krystiana Dryniaka, który przekonywał dlaczego warto mieć profile w social mediach, jak ich używać podczas rekrutacji oraz jak, dzięki wykorzystaniu ich siły przyciągnąć najlepsze talenty z rynku i obniżyć koszty rekrutacji. Następnie Alicja Gotowczyc zaprezentowała prelekcję dotyczącą mentoringu, budowania zaangażowania w organizacji oraz jakie korzyści przynosi kultura dzielenia się wiedzą w biznesie. Kolejna prelegentka  – Maja Gojtowska w fascynujący sposób pokazała jak zarządzać pracownikami w zależności od pokolenia – ze szczególnym uwzględnieniem „Millenialsów” oraz „Zetek”. Po przerwie na lunch odbyło się  bardzo ciekawe wystąpienie Katarzyny Janas dotyczące budowania zaangażowania, motywowania siebie i innych oraz zbliżenia celów pracowników do celów organizacji. W następnej kolejności dwie niezwykłe kobiety – Katarzyna Krajewska-Turyczyn oraz Katarzyna Kobiela przekazały wiedzę na temat wizerunku nowoczesnego rekrutra, budowania relacji, sztuki konwersacji, mowy ciała oraz również zasad komunikacji telefonicznej i mailowej. Po przerwie kawowej odbył się ostatni tego dnia wykład prowadzony przez Magdalenę Fedor i Karola Zamojskiego, którzy zajęli się przede wszystkim pojęciem „talentu” oraz jego otoczeniem semantycznym.

Podczas zakończenia konferencji odbyło się losowanie nagród spośród Uczestniczek – książek, zestawów kosmetyków oraz voucherów na szkolenia.

Kolejnego dnia odbył się warsztat pod tytułem „Budowa wizerunku rekrutera podstawą skutecznej rekrutacji” prowadzony przez Maję Gojtowską. Podczas szkolenia można było uzyskać wiedzę dlaczego tak ważne jest, aby rekruter dbał o swoją markę w social mediach, jak zaplanować działania oraz jakie narzędzia trzeba wziąć pod uwagę. Prowadząca w bardzo przystępny i ciekawy sposób pokazała jakie korzyści płyną z silnej marki rekrutera, przeprowadziła analizy profili w internecie i pomogła Uczestniczkom stworzyć indywidualne plany działania.